Go helg.

Under besöket i min hemstad har vi hunnit med en massa god mat och träning.
25 km på rullisarna på helt underbara cykelbanor så det bara svischar!
Sen mat som vi fått beställa bara för att vi ska få det vi gillar allra mest.
Fick morsans blåbärskaka till efterrätt, och en låda att ta med hem!
Så här snygga blir man när man äter blåbärskaka:



Blåa tänder is da shit!

Hann också besöka en av mina allra bästa vänner, Anna, vi träffas alltför sällan.
Hon har flyttat in i en lägenhet i det område som jag bodde 1971...
Nu är det tillbyggt och uppfräschat och det bor mycket nysvenskar i området:



Paraboler på varenda balkong, coolt!

Var även och lyssnade på Annika Österberg som suttit 28 år i amerikanskt fängelse.



Hon berättade så bra om sitt liv, inte bittert på något sätt,
utan förmedlade verkligen en framtidstro och glädjen till livet.
Köpte även hennes bok som jag ska läsa om ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback