Cykelpojkar.

I fredags var jag ute och körde landsväg med mina nya cykelpojkar.
Blev utmanad av 22-åringarna på jobbet, den ene började med att
cykla racer från stan och ut till Landvetter, 17 km ca.
den andre fick låna kamrat L8:s cykelcross så det blev ju bra.
Vi cyklade i alla fall till Hindås framåtebax, 32 km tror jag.
Och vi körde väl 10 minuter långsammare än vad jag brukar köra
den rundan. V var ruggigt stark på sin brorsas hoj,
men ett par ASTANA brallor gjorde nog susen...

Nu funderar jag som bäst på om jag ska byta cykelpojkar.



Här är mina gamla cykelpojkar, årsmodeller 60-71.



Och här mina nya cykelpojkar, årsmodell 89.

Vilka tycker ni att jag ska välja?





Kommentarer
Bettan säger:

Du kan väl ha alla!! :-)

2011-09-10 | 18:14:27
Pandora säger:

Instämmer med Bettan. Varför välja???

2011-09-10 | 23:10:18
Bloggadress: http://pandorasask.wordpress.com
Propp säger:

Men alltså, hur många cykelpojkar kan jag ha? Jag har ju liksom inga cykelflickor, jo L8 men alltför sällan...

2011-09-11 | 13:40:47
Bloggadress: http://propps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback