Frusna fötter

Jag fryser ju om fötterna som en tok när jag cyklar, annars med förresten.
Mannen i mitt liv konstaterar krasst:
-Sofi, du är trevlig nästan jämt, utom när du fryser om fötterna,
då är du odräglig.

Mina cykelpojkar håller nog med...

Gårdagens landsvägsrunda på 30 km var inte lång, men kall och solig,
fötterna var som isbitar när jag kom hem. Det är konstigt för jag rör
ju på mig hela tiden.

Idag har jag ägnat några minuter åt att klippa till mina nya värmesulor:




Sulorna till mina cykelskor är liiite mindre än de jag köpte,
tur att de ska klippas till och värmeslingan ligger inte ut i kanterna.
Så nu ska jag kunna vara glad, käck OCH pratsam hela turerna i vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback