Japp!

Vaknade till strålande solsken och fick mig en härlig 4 timmarsrunda i skogen.
Mycket gegga och bära cyklar, men det rensar bara hjärnan ordentligt.
På 4 personer lyckades vi pajja 2 växelöron,
men det är bra när man kan ringa den sjuka mannen som gärna hämtar.
Eller ett växelöra lyckade växla några växlar, det andra växelörat gick inte att
göra något åt mer än att bli en FIXIE.
Så två cykelpojkar fick cykla hem, misstänker att de körde fel vid en bomm...
Sen fick den tredje cykelpojken som FÖ var halvdöd åka bil med mig hem.

Hemma gjorde jag skitgoda köttbullar och sen fick det bli en promenad
till affären för att köpa lördagsgodis. Ja, jag äter lördagsgodis from idag.

Mannen fick sig ett gott skratt när jag krasst konstaterade:
- Jag kan låta bli att äta godis så därför ska jag köpa lite idag!

Vad jag menade så var det att eftersom jag faktiskt kan låta bli
så borde det inte vara någon konst att äta med måtta alltså får det bli

LÖRDAGSGODIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback