Insikt.

Ibland inser man att en del människor är totalt puckade i skallen.
Dom kan man ju välja bort.
Och istället omge sig av människor som är trevliga.

Cykelkompisar till exempel.
57 km på landsväg i tisdags och de gör allt för att jag ska orka
hålla jämn takt. Jag slipper dra och får bara glida med.
22 km i skogen och silar geggamojja mellan tänderna,
skogen och regn är bara för underbart!

Nu ska jag göra jobblistor till mina föräldrar.
Hushållerksa och trädgårdsmästare är aldrig fel.
De tänkte bo hos mig 1 vecka...

Så det kan bli när man har avskedskalas för stora M ena helgen
och sen konfirmation för lilla A nästa.
Att åka 40 mil fram och tillbaka var väl dumt.
Tur att de har husbilen annars skulle det nog bli iiiite ansträngande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback