Frisk?

Nu är jag nog frisk.
Ligger i sängen och magen skriker efter frukost, jag är så hungrig så jag smäller av.
 
Här var jag tvungen att pausa för att göra frukost, men nu ligger jag i sängen med
GP, datorn och min frukostbricka:
 
 
Skinkmacka, varm nyposoppa, fil med müsli och färsk persika.
Sen längtar jag efter kaffe, det är också ett friskhetstecken, inte druckit sen i söndags.
Ställde mig på vågen och med nöd och näppe kom den över 54 kg, hjälp.
Jag ska ju köra Bockstensturen på lördag, är dock glad att jag bara anmälde mig till 50 km.
Men hur ska jag hinna fylla på med all energi? Det blir till att äta var tredje timme...
Får ha med mig lite extra till jobbet i morgon. Attans att man inte får ha med nötter på förskolan,
det hade ju varit exemplariskt annars. En macka med jordnötsmör eller en näve nötter...
Jaja, jag jobbar bara till 14:00 så eftermiddagen får väl ägnas åt depåfyllnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback