Underbara julafton.

Åt en underbar julfrukost med min familj inklusive storebror och föräldrar.
Nattens snöande hade resulterat i 2 dm nysnö, bara måste åka skidor.
Tog mig upp till spåret och mötte upp min allra bästa cykelbrorsa,
men han kasnke ska kallas för skidåkarbrorsa så här års?
Det var en hel del folk i spåret och vi spårade även upp det gamla spåret,
härligt att åka i nysnö, efteråt var vi så här glada:
 
 
Sen hem för dusch och matlagning. En massa god mat på julbordet:
 
 
Sill är det bästa, sju sorter plus sillsallad och lax var det på min tallrik.
Sen slank det ned några amerikanska revben också, smaskens.
Kom på nu att jag inte åt skinka, vörtbröd eller potatis.
Och inte Janson heller för den delen, för den stod kvar i ugnen.
Det kom vi på när vi tog den obligatoriska familjebilden vid granen, då såg det ut så här:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback