Skidor.

För tillfället är det det enda som existerar i mitt liv.
Jag åker, drömmer och nästan äter skidor.
Måste få ihop tillräckligt med mil i kroppen för att orka
åka 90 km öppet spår om 18 dagar.
Planerar mina åk och vilodagar i förväg för att det övriga
livet ska fungera, vilket det knappt gör.
Idag ska jag på teckenkurs på förmiddagen,
alltså måste jag tänka på annat än skidor.
Men sen ska jag jobba på eftermiddagen ända till 18:00.
Hem och slänga i mig middag och sen upp tll spåret,
hoppas få ihop 15 km i alla fall.
Imorgon vilodag (kanske) och sen långtur på golfbanan
på lördag. Kallt och sol önskar jag mig, då blir det lättåkt.

Kommentarer
Bettan säger:

Ska du jobba så länge trodde det bara var till 17:30 ;-)

2012-02-09 | 17:32:23
Propp säger:

Fick ju stänga bygget ju...

2012-02-10 | 21:05:37
Bloggadress: http://propps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback