Hungrig...

Igår körde jag en helt underbar runda rullskidor tillsammans med mannen och cykelbästisen.
30 km på landsvägen, varierande asfaltskvalitét och lagom upp och ner träning.
efter 15 km så tappar jag stavspetsen, inte bra.
Jag fick diagonala hemåt, kunde bara staka där det var grus bredvid vägen.
Detta drog ned tempot rejält men vi kom hem i alla fall efter 2:50.
Konstaterade att det var ju tjejvasan vi kört.
Helt slut stoppade jag först i mig mat och sen i sängen.
Idag vaknade jag varit tokhungrig.
Käkade en apelsin när jag kom till jobbet klockan 6:00
Till frukost åt jag sen yoghurt och 3 mackor och kaffe.
På rasten 9:15 stoppade jag i mig ett wienerbröd och en apelsin.
Lunchen bestod av 2 portioner stekt makrill och potatismos.
Nu sitter jag hemma i soffan och har precis stoppat in en vitlöksspäckad stek i ugnen.
Den ska serveras med ugnsrostade rotsaker, potatis, morötter och rödbetor.
Jag längtar till middagen...

Sen ska jag ge mig ut på ett rullispass ikväll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback