Sovträning.

Eftersom jag är så himla morgonpigg så behöver jag träna på att somna om.
Vanligtvist så vaknar jag klockan 6:00 på vardagarna.
Det är 10 minuter innan mannens klocka ringer.
Egen väckarklocka har jag bara när jag ska upp 5:40,
men då brukar jag vakna av mig själv 5:39!
Helgerna brukar inte vara bättre,
oftast vaknar jag mellan 6:00-6:30.
Igår sov jag till 7:50 och tyckte att jag var jätteduktig.
Och idag var klockan 8:20 när jag vaknade.
I och för sig så kom jag inte i säng förrän efter 12 och
mannen kom och la sig efter 01:00 eftersom han hämtade
tonåringar som varit i obygden.

Detta kanske ska vara min grej 2012, att sova länge.
Jaja, jag vet att 8:00 inte är länge för många
men till skillnad mot att vakna 6:00 så är det ju sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback