Toffelrajd!

På torsdagkvällen när jag gick hem så stod det ca 15 par tofflor bredvid skohyllan.
Jag fick ett anfall och slängde in alla i garderoben.
Hur ska vår städerska kunna städa golvet tidigt på morgonen annars?
Sen på fredagen så fick alla leta efter sina tofflor och var lite sura.
Men jag förklarade att det är ganska taskigt mot hon som städar,
hon kan ju aldrig städa riktigt rent om det står skor överallt.
När jag gick hem på fredagkvällen som en av de sista så stod alla tofflor
på skohyllan, utom mina gosetofflor som nån ställt på golvet med en skylt:

Poliskonstapel Sofi, varför lever du inte som du lär?

Men det var nån annan som ställt dom på golvet så jag svär mig fri.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback