Cykellycka.

Helt underbart att få ställa undan skidorna och dra ut på cykeln.
Sen 22/1 har vi bara tränat längdskidor och jag tror att min MTB
muttrat lite. Jag har ju cyklat till jobbet så det har ju ändå blivit
2 mil i veckan men det har liksom inte varit tillräckligt.
Tyvärr har vi missat all vintercykling, snön var helt borta.
Som tur är så är det fortfarande fruset i marken så vi kunde köra
genom mossar och kärr. Det var geggigt uppepå men fruset under
så det var bara att trampa på och glida över.
En gång fick jag markkänning och det var kladdigt, gegga i handsken!
Kände mig lite seg i benen efter måndagens 90 km skidåkning,
men däremot verkar skidträningen ha gjort susen för flåset.
Vi har ju kört ganska intensiva skidpass på dryga timmen med
hög puls och det vore ju synd om inte det skulle märkas.
Till helgen hoppas jag komma ut i solskenet, det ska bli minusgrader
och jag hoppas på kanoncykling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback