Vårkänslor.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Vi har plockat fram landsvägscyklarna, helt underbart.
Trodde vi skulle få cykla i solsken men så blev det inte.
Slapp vind och kyla i alla fall, alltid något.
Och jag kom ihåg att sätta på batteriet till värmesulorna
INNAN vi åkte hemifrån, varma fötter gillar jag.
Eftersom jag legat sjuk i veckan så fick det bli ett lätt pass.
Vi körde finrundan 58 km på 2:30, härligt.
Sen fick vår kamrat dra hela tiden men det gick bra det också.
Kom ihåg att ha med mig lite förtäring så det käkade jag i
Hällingsjö och slapp få gallbesvärr.
Ska komma på bra matsäck att ha med mig i fortsättningen.
Idag blev det apelsinklyftor och nötkakor, hittade en burk i frysen,
och det är ju som müslibars ungefär så det var ju bra att ha med.
Jag vet inte hur många cykelgäng vi mötte på vår runda men det
var många som såg ut som nyutsläppta kalvar på grönbete.
Lyckliga alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback