En helt vanlig tisdag, eller inte!

Det är ju min namnsdag OCH födelsedag.
Blev väckt redan 4:15 av att mobilen vibrerade, den låg på en packe tidningar,
så det blev inte ljudlöst.
Kollade men det var inget nummer jag kände igen så jag svarade inte.
Sen blev jag väckt på riktigt av skönsång av man och son.
Fick allra finaste presenterna:



Rosa cykelprylar av mannen och sonen...
Mellan L hade inhandlat tunika och mascara, bara bra saker.

Sen kollade jag vem som ringt 04:15.
En av våra grabbar på jobbet, årsmodell -92 som befinner sig på Rhodos.
"Hej, det är M från jobbet, jag är på Rhodos nu och jag har träffat din
stora M, hon kom till min bar där jag jobbar. Vi ville bara önska grattis".

Väldigt gulligt samtal men kanske inte vid den tidpunkten,
vilket jag skrev till svar i ett sms!
Har ätit en underbar födelsdagsmiddag:
Whiskeymarinerad biff med pommes, bea, tzatziki och coleslaw, extra allt liksom!
Sen hade min älskling köpt en budapestrulle som vi smaskade i oss.
Nu är magen sprängfylld och jag ligger på rygg i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback