En pingsthelg som heter duga!

Fredag eftermiddag packade vi bilen och körde till Västerås,
bara mannen och jag, alldeles ensamma.
Lite snabbmat på gyllene måsen:



Lördag förmiddag åkte vi ned på stan för att kolla på motorcyklar.
Flera hundra som skulle åka Västmanland runt, det mullrade bra:



Underbar fika med bakelser på fiket Kalle på spången, gott!



Sen på kvällen åkte vi hem till en av alla mina Annor.
Hon har köpt hus och hade inflyttningsfest,
fick träffa en massa nya människor som jag inte träffat förut!



Visar stolt sin Ernst inspirerade skapelse som hon gjort alldeles själv.
- Jag hatar ju Ernst, jag kräks ju bara jag ser honom, säger jag.
- Men han är ju från Österrike ju, kontrar Anna.

Say no more...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback