Ledig fredag och museibesök!

Underbart med klämdag som jag kunde kompa ut och bara vara ledig.
Tog med hela familjen till stan för frisörbesök och shopping.
Lille A växer ju ur allt så han behövde massor,
men samtidigt är han så lätt att handla till så det går fort.
Hamnade på Hard Rock och åt deras underbara revben till lunch.
Tyvärr är de bara 1/4 så stora som de man får i USA...
Sen hamnade vi på Röhsska museet, lite kultur behövs i vår familj.
Men ska jag vara riktigt ärlig så har de en cykelutställning just nu:




Denna var så cool, med träfälgar...

Sen hade den underbar silverutställning men där kunde jag inte fota.
Och inte heller på den japanska och kinesiska utställningen.
OK, för 40 kronor får man ett årskort som gäller för flera muséer i stan,
väl investerade pengar tycker jag, mer kultur åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback