Alldeles för lite cykling.

Insåg att det var evigheter sen mitt senaste cykelinlägg.
Får bli ändring på det.
Min nya telefon har ju blixt så jag kan ta bilder ute i mörkret.
I torsdags drog jag och en av mina cykelpojkar en repa på 32 km.
Vi körde över Öjersjö och rundade Delsjön.
Nästan 2 timmar var vi ute och det var så gött.
Man fixar en hel del i mörkret eftersom man inte ser hindren!
En tuff sten efter en spång gick lekande lätt,
och sen hade de fixat till alla trappor så att man kunde cykla
bredvid ordentligt, inte massa dumma stenar i vägen!
För första gången på länge frös jag om fötterna när jag kom hem,
det är ju också en del av charmen med vintercykling...
Men om man har en termos med glögg med sig så blir det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback