Telefoner lever sitt eget liv.

Min telefon har varit lite galen det senaste.
Ibland har den inte skickat iväg sms som jag vill bara störtvägrat.
Sen har den en konstig funktion som meddelar när batteriet är fulladdat,
det är väl iofs bra, men inte nattetid när den står på ljudlöst...
I tisdags hade Tele2 störningar på nätet så då funkade ingenting.
Och sen dess har den levt sitt eget liv.
Efter telefonsupport konstaterade jag att det var telefonen som var sjuk.
Nånting var glapp inuti eftersom det inte funkade med anslutning till nätet.
Men jag kom på att om jag slog den hårt mot nånting så funkade den...
Inte hållbart i längden kanske!
Åkte till telefonaffären och köpte mig en ny raring istället:
 
 
Har tom läst användarmanualen, inte illa för att vara jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback