Morgonjogg

Efter min sömnlösa morgon så drog jag på mig joggingskorna.
Var bara tvungen att kolla termometern innan jag stack:
 
 
2 (TVÅ) grader, dock på plussidan, men det var kallt om händerna.
Hade tänkt försöka hålla ett bra tempo, men jag hade mer koll på den magiska soluppgången:
 
 
Dimman låg som ett lock över Landvetter men österut var det hur fint som helst.
När jag kom hem så hade dimman lättat och det ser ut att bli en vacker dag.
Snart en tur till Freeport i Kungsbacka och sen hem och packa inför Italienresan.

Kommentarer
Martina säger:

Vill minnas att det var väldigt dimmigt på den där morgonpromenaden för fem år sedan oxå. Det anade jag inte då, att jag fem år senare skulle ha man, hus o barn :)

Svar: Det händer en hel del under tiden som livet bara pågår!
Propp

2012-10-08 | 06:43:45
Bloggadress: http://Http://blogg.alltforforaldrar.se/sommarnatt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback