Sömnlös

Vaknade tidigt av något djur som lät ute vid altanen.
Eftersom det fortfarande är varmt så sover vi med öppen dörr i sovrummet,
då hör man en massa konstigheter som man sen ligger och undrar över.
Försökte verkligen att koppla av och ville somna om men det var omöjligt.
Kollade in klockan i köket, inte skoj:
 
 
Har suttit vid datorn och rensat mina mail, det fanns väldigt många, men inte nu längre:
 
 
Hittade gamla mail som jag skickade när stora M var i USA 2007-2008, skoj läsning.
Nu är klockan snart 7 och jdet börjar ljusna.
Jag ska snart dra på mig joggingskorna för en liten runda och kommer tillbaka pigg och glad
för en frukost med min kära familj. Sen en shoppinglördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback