Cykellycka idag igen!

Var ute med mina cykelbrorsor på lite skogscykling, alldeles för länge sen.
Körde en ny stig utmed 40:an, massa kantareller fanns det, plockar en annan dag...
Sen kom vi till vår underbara bäck, massa vatten men det var bara att köra,
för vissa av oss i alla fall, en del fegade ur:
 
 
"Näej, här går det nog inte..."
 
 
"Vaddå, säger ni att ni klarade det? Nähä...."
 
 
 
"Nästan i alla fall"
 
Näej, min mobilkamera är inte mycket att hurra för, och sen fick jag redigera bort lite 
störande element som kom med på bild, klantigt men sant!
När jag kom hem så tog jag vattenslangen och spolade av cykeln och mig,
trots det fanns det gegga innanför kläderna när jag tog av mig dom i tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback