Min tid - vargtimmen.

Nej det räknas nog inte riktigt som vargtimmen, klockan har passerat 06:00.
Men detta är min tid på dagen, jag vaknar alltid tidigt.
Vardag som helg, det spelar inte så stor roll när jag somnade, 
min inbyggda väckarklocka ser till så att jag vaknar vid 6-tiden.
Det har inte alltid varit så tyvärr, tänk om jag varit pigg vid den här tiden
när barnen var små? Då hade nog småbarnsåren varit behagligare.
Men det är väl så att när man vaknar av sig själv så är man pigg.
Vad gör jag på morgnarna då?
Viker lite tvätt, kollar efter dagens middag, surfar runt lite på nätet, läser.
Idag är det dessa tidningar som ska kollas:
 
 
Jag prenumererar på några olika tidningar men de kommer samtidigt så de hamnar i läshögen.
Men nu har jag tid så nu sk jag krypa upp i soffan under en filt. Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback