Äntligen lite cykellycka!

Det har varit lite dåligt med cykling det senaste pga olika orsaker.
Idag var enda dagen jag kunde cykla denna veckan så jag efterlyste lite cykelsällskap.
Min kompis H hade cyklat till jobbet så jag fick cykla till stan först.
Vi möttes utanför Operan och cyklade utmed Älven på cykelbanor.
På Klippans Konstcafé fanns det smaskiga räkmackor:
 
 
Men jag fattar inte det här med att envisas med att cykla omkring i Motalakläder,
de är ju skitfula, men säg inte att jag har sagt det.
Min übersnügga Cyklande Tjejer tröja däremot, den kan man bära med stolthet:
 
 
Haha, ni ser att vi sitter utmed ett cykelstråk va, kolla cyklisten i bakgrunden.
Sen testade jag ett nytt motiv, eller nytänkande av en gammal idé liksom:
 
 
Cykelskor mot hav, kan ju aldrig va fel.
Sen gick färden hem över Högsbo-Eklanda-Helenevik-Öjersjö.
48 km på 2:20, inte så bra snitt alltså men skoj var det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback