Julafton och allt därtill.

Fick in min fådda gran och fixade till pynt och ljus. 
Upptäckte dock att toppstjärnan saknades så det var bara att fixa själv.
 
 
Gandalf och en ängel fick samsas i toppen, lite innovativt så där!
 
Julmaten avnjöts med åtta sorters sill, fyra hemgjorda och fyra köpta:
 
 
Jag kan nog klara mig utan det mesta på julbordet men inte sill, det är ett måste.
 
Sen efter Kalle så blev det julfika med åtta sorters kakor + bullar och äggosten:
 
 
Så mycket gott så magen stod i fyra hörn.
Sen blev det julklappsutdelning och jag tror att blev glada och nöjda.
Det somnades i framför TV:n och i böcker så 22:30 drog jag iväg till min extrafamilj och fick en trevlig stund.
Fick även agera färdtjänst för den gamla mamman mitt i natten och det gick bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback