Dagen R

R som i regga, registrera alltså.
under hösten struntade jag i att regga jobbcykling som träning på träningssidan Funbeat.
Denna cykling ägnar jag 3 timmar i veckan åt och har hittills räknat som bonusträning,
men nu vill jag ha lite koll.
Eftersom jag alltid har träningskläder och svettas så tycker att det är OK,
den hemska Tahultsbacken som numera är en barnlek är en bra pulshöjare.
Bara för att det är Dagen R så ska jag även ha pulsbandet på mig, bara för att...
Eller också gör det att jag tar i lite extra.
Puss puss till alla er där ute som börjar ett nytt liv i dag, lycka till.
 
 
Så här härligt var det på annadagen när vi cyklade i snön, nu är det bara vattenpölar i skogen.

Kommentarer
Katja säger:

Drygt att regga första ggn men sen tar det inte lika lång tid :) Härlig bild!

Svar: 12 km och 42 min, så nu vet jag det och kan skriva in det varje dag.
Propp

2013-01-02 | 13:48:22
Bloggadress: http://cykelkatten.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback