Lite torsdagslycka.

Började dagen med en cykeltur till Mölnlycke för att hämta bilen.
Körde en liten omväg för att få testa allldeles ny asfalt:
 
 
Det har byggts en ny cykelbana mellan Mölnlycke och Mölndal utmed gamla RV40,
och när jag cyklar ensam kör jag gärna på cykelbanor, blir inte så utsatt då.
 
Sen åkte jag till Borås med Lilla A och Mellan L, outletshopping på Nelly.
Hann med en fika hos en kär vän också och jag fick en present:
 
 
En glad lilla My, passar mig perfekt i storlek 160!
 
Hann shoppa lite annat också:
 
 
Jag tror att livet blir roligare av ett rosa strykjärn, så det så!
 
Sen när jag lämnade tillbaka bilen så fick jag en present som var så mycket jag:
 
 
Någon känner mig väldigt väl, TACK!
 
På kvällen blev jag medbjuden på en båttur men jag glömde tyvärr fota, dumt.
 

Kommentarer
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Vilken tugg skylt:)

2013-07-31 | 23:39:12
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Vilken tuff skylt skulle det ju såklart stå haha.

2013-07-31 | 23:39:27
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback