Cykelrunda i vår Herres hage!

Fick äntligen cykla med mina egna cykelpojkar, det var ett tag sen, jag har saknat dom.
I Benareby hittade vi lamadjur, missade att fota.
Sen kom vi ifatt 2 ryttare på varsin yster Islandshäst, varpå bästa cykelbrorsan fällde dagens kommentar:
 
- Har ni koll eller är det bara helt vanlig tölt?
- Tölt, svarar tjejerna.
 
Sen var han tvungen att klappa lite på hästarna medan vi andra cyklade vidare.
 
Cykelbrorsorna har ju fattat det där med vad jag behhöver träna på,
så det blev ett jämt tempo på strax över 27 km/h i 6 mil.
 
- Nu kör vi lite fortare än ditt Vätterntempo så det borde du kunna köra.
 
Japp, jag hängde i och det var inte ens jobbigt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback