Underbart jobb.

En del förstår nog inte min totala glädje över mitt yrkesval.
Galen måste jag ju vara som snyter barn och byter bajsblöjor dagarna i ända.
Men om ni nånsin blev så uppskattade på era arbetsplatser som jag blir, VARJE DAG, då skulle ni fatta.
Idag har jag varit med småfolket i skogen:
 
 
Här hackas det stubbe, "Vi gör tacos"
 
 
Småfolket har mycket fantasi och tar med mig på vidunderliga resor där inget är omöjligt.
 
Dagens "Värt att gå till jobbet för":
 
1. Vid lunchen frågar V 3 år:
-Varför har du så stora bröst?
Den plattbröstade fröken log och hoppade glädjeskutt!
 
2. När W 2 år skulle gå hem så vände han i dörren och kom tillbaka med utsträckta armar:
- Kjam...
 
3. När jag leder ut min cykel genom grinden så står vår minsting 16 månader och gråter och pekar på mig och vill följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback