Vecka 2

Fortsätter med att skolutveckla mig och andra, en vecka till.
Helt underbart att få umgås med en massa människor som brinner för sitt yrke.
På hemvägen idag pratade jag och min kollega (som för övrigt är min namne,
är förskollärare OCH bor i Landvetter) om att vi skullle kunna tänka oss att arbeta
i samma arbetslag som  ALLA våra ALP-kollegor, vi är 8 stycken totalt.
Vi har så roligt tillsammans, utmanar varandra i nytt tänkande, 
frågar saker för att komma vidare i vårt tänkande och tänka ett varv till.
I morgon ska vi ha en massa nya samtal om vad vi sett på våra observationer.
Jag hoppas att vi ska förmedla en massa bra saker och ge pedagogerna
nya insikter om sin yrkesroll, att de ska bli stärkta i sitt pedagogiska ledarskap.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback