Äntligen

Nu kom jag äntligen in på sidan. Det verkar som alla andra bloggare också vill skriva klockan 19.30.

Var i skolan och examinerades, sådär ja, 10 nya akademiska poäng! Hoppas att de kan användas till något.

Sen idag fick jag löneförhöjning. Äntligen är lärarlönerna i min kommun klara: Vi pratar alltså 2005 års lön. Så då fick vi 2006 med en gång också. Så lönen i juni blir 15 månaders retroaktivt! Jippie...
+6% på två år är väl bra eller?
Hmmmm undrar just vad jag ska köpa nu???????

Kommentarer
maria k säger:

Du kan ju alltid köpa nåt till oss som inte fick likasamma bra lön - skämt åsido - du är klart värd din lön, kraaam och ha en skön helg så ses vi på måndag!

2006-06-02 | 20:08:11
Anna Karlsson säger:

Härligt med lite extra i lönekuvertet, lär ju bli en del när det är mer än 1 år retroaktivt. Själv väntar jag med spänning på min löneförhöjning, om det nu blir någon. Lyckades missa att boka möte och få besked så en annan får se det på nästa lönespec.

Trevlig helg

2006-06-02 | 20:49:34
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback