När går det över???

Hostan alltså och det halsonda. Trodde att det vände i veckan men den kom tillbaka i en ännu värre form så jag gick till doktorn och fick lite hostknark utskrivet. Så det blev lite bättre på nätterna. Men när man bara rosslar när man pratar!
Hade studiedag på jobbet i fredags och vi hann med massor med saker. Lunchade på Chalmers Golfkrog och det var gott. Sen vid 4 tog vi bilen in för att gå på After Work på avenyn. I stan var det STORM, kan man lugnt säga! Vi klarade av 3 olika ställen innan vi tog Propps Taxi tillbaka till världsmetropolen Landvetter. Hemma 21.30!

Hostade mig igenom natten och vaknade lördag morgon med en rejäl whiskeyröst.  Medicinerade med allsköns naturmedel, receptbelagt och gammal hederligt honungsvatten. Sen sjöng jag upp mig och klarade av att tralla för lille Björn på hans dop! Dopkalas på Chalmers golfkrog (igen) med älg och rådjur, som vi åt alltså!

Kvällen klarades av i soffan med öl, grönsaksdip och chips. Kamrat K var gräsänka så hon kom och hängde med oss.
 Och jag tror att rätt låtar gick vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback