Long time, no see...

Ja, jag vet, det är evigheter sen jag bloggade och jag tänker INTE göra någon sammanfattning.

Regnet öser ner och jag ska städa. Spisen är trasig och reparatören kommer nästa vecka???? Helt otrooooooligt alltså att man ska vänta över en vecka när reparationen ska gå på garantin. Jag ska köpa kokplattor idag för nu börjar jag tröttna på micromat.
Tisdag: Köpepizza
Onsdag: Makaroner och köttfärssås. Makaronerna kokade jag i micron, funkar sådär. Köttfärssåsen var bara att värma
Torsdag: Nudlar som jag bara hällde kokande vatten över. Jag har en vattenkokare. Sen värmde jag en kycklinggryta i micron.
Fredag: Korv med bröd och pulvermos. Korvarna var stekta och frysta sen tidigare.

Men idag ska jag verkligen laga mat ordentligt. Hade ju lovat att baka långpannekakor till kyrkfikat men det går nog lika bra med köpekakor!

Ikväll är det EM-kval i fotboll. Ska bli skoj. I veckan var jag och såg när BLÅVITT fick stryk av GAIS. Ingen rolig historia men jag fick följa med stora M och hennes kamrater och stå i klacken. Det var MAFFIGT!

Sen ska jag nog bli bättre på att lägga in bilder också. Det är bara det att jag sitter vid en dator hela dagarna så jag har ingen lust att skriva på kvällarna. Men jag får väl bättra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback