Long time...

Usch vad jag är dålig på att uppdatera, skäms på mig.

Sen sist har jag i alla fall hunnit med en skidresa med tjejgänget till Branäs. Sol, mycket snö, skidåkning, gästsolist på afterskin, lagom mycket dans och massor med mat.

Nu i helgen har jag varit på min systers bröllop. Snö, regn och massor med mat. Och en massa nya släktingar att stifta bekantskap med. Trevligt!

Jag har hunnit med att rensa köksavloppet och spola ned en gummipackning i toan. Mannen blev inte så glad men nu tror vi att det är fixat.

Just nu längtar jag bara efter att få sova men det får nog dröja åtminstone 2 timmar till.

Kommentarer
Alicia säger:

Vad händig du är, moster!

2009-03-08 | 21:38:39
Bloggadress: http://emira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback