Tradera-oholic?

Man kan bli besatt av de mest besynnerliga saker.

Nu har jag hamnat i traderaträsket.
Jag har budat hem:
Nintendo DS lite specialedition, till sonen.
Hudvårdsprodukter i 3 olika omgångar.
(Från ett homepartymärke och jag tror inte att man får sälja så)

Sen har jag lagt ett bud på glas till min mamma, en sort hon har
slagit sönder några av och de har utgått.

Jag har även sålt mellan-L:s urvuxna skidjacka.

Sen ska jag se till att sälja mannens gamla Helly-Hansen anorak.
De går för flera hundra, så det borde vara en bra affär!

Återkommer med uppdatering av såldastatus!


Kommentarer
Maria Karlander säger:

Jag har aldrig varit inne på sidan - och fattar liksom inte...funkar det på samma sätt fast blocket fast man budar på nätet eller what? Jag gillar ju mer loppis-live;-)

2010-02-09 | 21:46:04
Propp säger:

Mina nya arbetskamrater lärde upp mig och nu är jag fast!

2010-02-09 | 22:07:17
Bloggadress: http://propps.blogg.se/
martina säger:

Fast allt det kryptiska handlar inte om bröllopet...Det handlar om att vi har fått en tomt. Så den stora frågan just nu är ska vi bygga hus eller inte...Lite olägligt med tanke på att vi planerar bröllop till sommaren, men vi kanske löser det vi oxå =) Har bloggat av mig på hemligt ställe angående bröllopet, släpper väl den bomben för mina läsare snart oxå dock...

Synd bara att ni ska till USA typ hela sommaren... :P

2010-02-12 | 18:46:36
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/
martina säger:

den posten är redan upptagen...

2010-02-12 | 22:09:02
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback