Helt otroligt...

... vad dålig jag är på att uppdatera.

Denna veckan har jag hunnit med:

Skolavslutning på Lunnaskolan, familjens sista om inte barnbarnen ska gå där.
Lille A som slutade femman hade varit med på familjens alla avlutningar på den skolan,
1998-2010, en epok går i graven kan man väl sammanfatta det hela.

Tvättat fönstrena på insidan, eftersom de snart kommer tillbaka och tar utsidan igen!

Sytt en tyllkjol till min kära kollega.

Cyklat endast 15 km och stavgått bara 5 km, så denna veckan ligger jag lite back på
träningsfronten. Hinner väl med ett pass idag och imorogn också så det ska väl ordna
till sig.

Ätit en massa godis av olika slag bara för att inse att man inte blir det minsta lyckligare
av det, bara tjockare!

Varit på ett hejdundrandes kalas, möhippa och 50-årsfirande, på Hard Rock Café.
Kollegorna J och G kidnappades, men jag vet inte hur mycket de misstänkte, och firades
efter konstens alla regler av oss andra 23. Av någon anledning skulle jag va toastmaster (?)
kan bero på att jag har en svada som aldrig sinar...
Vi hade ett eget "rum" på Hard Rock, hade blivit lovade ljudanläggning och mikrofoner,
men det fick vi inte. Helt otroligt dålig service med personal som glömde plocka av borden
och ställa fram mm. Rekommenderas INTE.
Men de som skulle firas bjöd på sig själva och sen fick vi dansa en hel del.
När vi skulle diskutera hemfärd så frågade jag lille Ludde 19,5 år hur han skulle komma hem.

-Men jag sa till min mamma att jag skulle få åka med en som är lika gammal som henne så nu
tror hon att du ska se till så att jag kommer hem!
- Men Ludde, din mamma är 49, jag är 41!
-Jamen allt med 40 är ju samma ålder liksom!
-Vill du gå hem?????

Men snäll som jag är så fick han åka med när bilen kom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback