Festivaler.

Hela stan är ju full av festivaler i helgen.
Detta har gått mig spårlöst förbi tills jag öppnar tidningen nu på morgonen.

METALTOWN med band som Rammstein och In Flames

WEST COAST RIOT där The Hives, Flogging Molly och Bad Religion spelar

PIER PRESSURE med Takida, 30 second to mars och The Sounds.

Jaja, får väl inse att jag passerat 40 och kanske skulle göra mig till åtlöje
om jag dök upp. De kanske genomskådar att jag under "Rocker-outfiten"
faktiskt mest är en schlagerprinsessa!

Har annars hört att det ska finnas nån dragspelsstämma i närheten...


Kommentarer

Åh In Flames skulle nog Limpan vilja se. Vi som känner en kille som är polare med dem - han har blivit lovad autografer o grejer....kanon för en 10-årig hårdrockare (och hans mamma)...=)

2010-06-17 | 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback