Regn och kallt.

Tog lite bilder bara för att frossa i att tycka synd om mig själv.



Vem vill grilla liksom????



Markisen kan skydda mot regnet också, eller göra så att man slipper se eländet.



Inte kan man sitta här och njuta av solnedgången idag, inte.



Kalla fötter men varmt hjärta (hoppas jag). Tyckte så synd om mig när jag skrev
detta inlägg så jag var tvungen att göra mig en stor kopp thé.
Ställde mig på en stol för att bättre hitta bland thésorterna i skåpet,
då låg den bara där, lite lycka på en annars så dyster onsdag:



Vad skulle jag göra utan min trogne följeslagare, Nöt-Créme, smakar lika gott
som när jag handlade den på Kirres Kiosk på Rekylgatan i Västerås, tidigt 70-tal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback