Bokat semester.

Mannen tycker att sommaren var alldeles för o-solig, så vi har kollat lite resor.
Surfat runt efter sistaminuten men tycker inte att 4900 är ett bra pris...
Kollade Ryan airs resemål och nu är en resa till Pisa bokad om 2 veckor.
Tycker att 1100 kronor för två flygbiljetter är helt OK!
Sen kollade jag hotell från deras sida också och hittade ett vid stranden:
 
 
Tror att jag kan leva med denna utsikt under några dagar!
Ryan är ju lite (mycket) petiga med allt så jag har läst allt finstilt,
vet att jag måste checka in hemifrån, skriva ut boardingcardet själv och betala för allt.
Vi plockade fram kabinväskorna för att kontrollmäta dom också, de höll måttet!
Har absolut ingen lust att betala massa extra för väskorna,
och därför kan vi inte heller släpa med oss en massa onödigt, varken dit eller hem.
Kan vara så att träningskläder får lämnas hemma...
Bästa promenadskorna ska med i alla fall, det är 10 km in till Pisa centrum,
och jag antar att det lutande tornet ligger där och det ska man väl se?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback