Shoe addiction

Finns det några kvinnor som INTE lider av skoberoende?
Jag har hur många som helst och sparar på dom i klädkammaren.
Idag hann jag med 2 skoaffärer, mannen frågade:
 
-Men vad letar du efter då?
-Det vet jag ju inte förrän jag ser dom!
 

Ibland är det ju så att de bara står där i hyllan och ropar på mig liksom.
Idag fick dessa följa med hem:
 
 
Röda Tretorn storlek 35, stövlar är ju alltid bautastora på bredden,
så denna storlek fick det bli för att jag överhuvudtaget ska få dom med mig när jag går!
Helt plötsligt slår det mig, men vänta nu, köpte jag inte ett par nya stövlar förra sommaren?
Jo just det, och dom har jag redan ställt på jobbet...
... ja ni ser hur det kan gå när skorna/stövlarna ropar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback