Ursäkta...

... men först var datorn så seg så vi var tvungen att ominstallera. Sen var grafikkortet kasst så vi var tvungna att fixa ett nytt från Dell. Och då får vi ett renoverat... say no more...
Sen pajar nätverkskortet så då köper vi ett nytt. Och nu är det väl routern som är paj...
Och därför har vi bara internet på en dator och den spelar grabbarna Guildwars på.

DÄRFÖR FÅR JAG INTE BLOGGA SÅ MYCKET JAG VILL!!!!!

Sen kan det ju ha att göra med att jag varit borta varenda kväll denna veckan. Och inte blir det väl bättre under resten av december med all sång och olika julfester man ska på. På tisdag har jag och mannen semester och ska införskaffa alla julklappar. Fick handpenningen insatt på kontot idag så nu ska det handlas!

Kommentarer
Syster Yster säger:

Lycka till med shoppingen!

:-D

2006-12-02 | 09:51:19
camilla säger:

Välkommen tillbaka...hota ungarna med stryk..saknar dig..det här kan inte fortgår så här...köp dig en egen dator för handpenningen vetja...
Kramar om

2006-12-02 | 13:59:10
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback