Sjukdag.

Ja just det, hur kan jag ligga här på blanka förmiddagen och blogga? Vaknade i morse och var helt väck. Trodde att jag bara var så där aptrött som man kan vara ibland klockan 06.00. Ansträngde mig för att gå upp men det gick bara inte. Jaja, ringde mig sjuk och sen har jag legat här. Försökte äta frukost med ungarna men jag bara frös så jag kröp ner under täcket igen.
Tänkte sen vid 9.00 att jag nog bara var lite arbetsskygg men jag blir inte piggare, snarare tvärtom. Rivig i halsen och tung i huvudet men inte huvudvärk, ont i kroppen på underliga ställen och då räknar jag inte in träningsvärken från gårdagens stavgång. Stora M är ledig från PRAO:n så hon kan ju ta hand om sin lilla mams efter allt som jag gjort för henne i alla år.

Kommentarer
Micke säger:

Du får vila upp dig, krya på dig!!!

2006-11-13 | 13:14:32
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback