Snart är det semster, nedräkningen har börjat.

Nu är det bara 6 dagar kvar till jag går på semester. Ojojoj vad skönt det ska bli. Eftersom jag började på nytt jobb i Januari så har jag ju bara årets 25 dagar att tillgå, och jag har redan plockat 9 av dessa...
...alltså får jag bara 3 veckors ledighet. Får nog ägna hösten till lite extratimmar så jag har en del komp att ta ut till jul.
Attans vad jobbigt det är att befinna sig mellan småbarnsåren med föräldrapenning och livet efter 40 med 31 semesterdagar. Kanske ska ha en sladdis så att jag är 40 med föräldrapenning OCH 31 semesterdagar...
...hmmmm....
Näej just det, det går ju inte eftersom det är slutproducerat för min del. (Nu lurar inte gubben mig en gång till!)
Har beställt tågbiljetter till Stockholm. Eftersom mannen och jag delat upp vår semester och bara har en vecka tillsammans så måste jag hitta på roliga saker med lille A och mellan L. Vi ska på Allsången på Skansen den 17:nde. Mellan L har önskat detta i flera år och nu ska vi dit och lyssna på Markoolio.
image184
Foto: Carl-Johan Söder, SVT

Kommentarer
Maria Karlander säger:

Ha en riktigt härlig treveckors-semester!!!!!!!!!!!
kram maria k

2007-07-02 | 20:57:40
MICKE säger:

Får önska dig en DUNDER-semester då!
Själv har jag haft "semester" 5 månader nu..:(
Stor kram!

2007-07-03 | 13:34:07
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback