Gäsp...

Har en kalabalikdag på jobbet, tur man inte får strypa kravallungar men ibland har jag god lust!
Idag har jag mitt lockiga hår igen. Jag var hos frisören i måndags och hon älskar plattången så igår såg jag ut som ett ösregn. Men idag är det nytvättat och uppburrat igen.
Ska ha planering efter jobbet till 19.30 och sen 20.00 ska jag vara i Mölnlycke på nästa möte. Sen nån gång ska jag hem och packa inför min skidtripp till Branäs. Åker imorgon klockan 14.00. Men innan dess så ska jag hinna med en anställningsintervju i Borås klockan 8.00. Och då är jag säkert pigg och fräsch...
...not!
Får väl se om jag kan sova något inatt eller om jag bara ligger och vänder på mig. Men jag tror att sömnen ska infinna sig. JAg har ju redan funderat på alla kluriga frågor som de ska ställa.
Nämn tre bra saker med dig:
Kåt, glad och tacksam sa T att jag INTE fick svara! Så jag måste fundera ut något bättre.

Min gamle student M tipsade mig om
Tjock, glad och musikalisk. Men jag tror inte att det heller håller i längden!

Hörde däremot ett bar radioprogram igår som tog upp ledarskap och kanske främst det politiska ledarskapet. Men jag fick lite bra ämnen att hänga upp mig på. Ska fila lite på det...

Kom som tur var ihåg att ta med mina betyg idag för att kopiera. Ser kanske inte så bar ut om man kommer papperslös.

Hastalavista
I´ll be back!

Kommentarer
Syster Yster säger:

SKRIV DET NU!!!!!!

Alla vill ju veta det!

:-D

2008-03-03 | 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback