Morgonpigg.

Den här veckan har jag vaknat toktidigt. 5:20 måndag, tisdag och onsdag. Idag var det sovmorgon, ända till 5:40 klarade ögonen av att vara stängda!
Nu är det inte så att det är någon klocka som ringer eller en morgonpigg bebis som skriker. Inte ens tidningbudet eller nån granne som börnar med sin MC.Det är helt enkelt så att jag har sovit färdigt då och vaknar pigg. Japp du läste rätt, jag är pigg och utvilad fast klockan bara är 5:20. Tänk  om jag hade varit lika pigg när ungarna var små och vaknade sådär tidigt.  Mellan L ville ju gärna upp och leka vid femsnåret en period.

Sen är det lite konstigt, det är ju inte så att jag däckar i soffan klockan nio. Nej framåt elva kryper jag till kojs. Det känns som lite tantvarning....


Kommentarer
Martina säger:

Tack!!

Kändes ganska bra :) Men tyvärr ingen tjänst att hoppa högt över :S 75% fram till jul sen är det samma sits igen :(

2009-08-21 | 09:26:13
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback