ILSKA

Var tvungen att skriva överskriften med versaler, det såg så konstigt ut annars.

Ibland läser jag saker i tidningen, ofta insändare och ilsknar till.
Detta hände förra onsdagen, ett dumt förslag från en kommunal politiker.
Det handlade om alla barns rätt till 30 timmats förskola.
Eftersom jag jobbar i förskolan och ofta möter föräldrar som inte tycker att
de är tillräckliga för sina barn så ilsknade jag till.
Jag skrev ett svar på insändaren, och i morse när jag öppnade vår lokala
blaska så fanns det med. Hoppas att många föräldrar läser och sen kan räta
på ryggen och känna att de är bra föräldrar.

Här kan du bläddra i tidningen och på sidan 30 kan du läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback