Öppettider.

Ibland kan man inte låta bli att älska mataffärens öppettider, 7-23 tycker jag är tokbra.
Idag hann jag handla innan jobbet och det underlättar eftermiddagen en hel del.
Inga köer utan lugnt och skönt och doft av nybakat bröd.
I och för sig fick jag en avstämning när jag självscannat men det gick fort det med.
Sen hem och äta frukost i lugn och ro.
Hittade en bit ostkaka i kylen och den avnjöts med körbärssylt och nybakat valnötsbröd.

Det är regntunga skyar över Landvetter idag och då känns det inte så tungt att jobba.
Ska ut på min älskade MTB i skogen ikväll och njuta stigåkning.
Blött och halt kommer det vara men det har ju också sin charm,
flest blåmärken vinner????

Kommentarer
Marre säger:

Fin blogg du har.

Hoppas du har en bra dag :-)

2011-07-26 | 08:04:51
Bloggadress: http://marreshobbyhorna.blogg.se/
Marre säger:

Fin blogg du har.

Hoppas du har en bra dag :-)

2011-07-26 | 08:06:37
Bloggadress: http://marreshobbyhorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback