Försäljning och städning.

Lade ut vårt sängakammarmöblemang på Blocket igår.
Det blev en massa telefonsamtal och mail kan jag lova.
Skyndade mig hem för att skruva isär sängen och plocka ur
alla lådor. När jag var klar såg det ut så här:



Helt galet vad mycket skräp som samlas i sängbordens lådor.
Slängde en massa, men inte gamla kärleksbrev...

Hittade bla. en massa gamla kort från svunna tider:



Lekiskort från 1975
Det missfärgade tror jag är från när jag gick i tvåan,
Vinröda snickarbyxor är från fyran 1979
Turkos bakgrund är nog tvåan på gymnasiet 1986
Det stora är från trean 1987
Det svartvita i mitten är från min första anställning som förskollärare 1994,
jag jobbade på Chapmans Torgs förskola i Majorna och min kollega Håkan tog kortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback