Nu börjas det.

Nervositeten alltså, naglarna blir kortare och kortare.
En sån där typisk Sofi-grej, nervös=nagelbitare.
Det är ju inte så att jag har tänkt att vinna på måndag,
och inte är jag rädd för att jag ska bryta loppet heller,
det är bara en massa trams att vara nervös.
Jag tror att jag är nervös över att jag ska glömma nånting,
men väskorna är packade, nästan i alla fall.
Pyjamas är bra att ha när man ska dela liggvagn med okända,
man behöver ju liksom inte skrämma ihjäl dom redan på uppresan!
Sen har min cykelbästis insjuknat så han får vara hemma,
tråkigt men sant.
Går ju inte att åka 9 mil när man legat i influensa i veckan.
Är ju bara dumt att ens försöka.
Han får följa oss på Vasaloppsappen eller via sms,
precis som ni andra!
Startnummer 13715 och 13719 har vi. Gissar att 19 kör fortast!

Näej nu ska jag förfasas över Festivilfestivalen,
som Lille A sa när han var liten och det var veckans höjdpunkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback