Klantig, jag? Nähä!

Eftersom jag backat in i vårt hus så är bilen på verkstad.
Jaaaaa, det är jätteklantigt eftersom vi har backsensorer,
de varnar alltså om man kommer för nära något.
Men det var en himla bra låt på radion så jag missade pipet.

Jaja, så kan det gå och nu har vi hyrbil, en liten silvrig sak...
Mer visste jag inte när jag kom ut från ICA och hade storhandlat.
Jag visste ju var jag hade ställt bilen ungefär,
men just där stod det flera små silvriga bilar, hmmmm...
Kom på att jag kunde trycka på öppningsknappen så såg
jag ju vilken bil som blinkade till.
Jag gjorde det och då stod jag bakom helt fel bil.
Men till slut kom jag hem så nu tröstäter jag hockeysnus.
Mannen är ute och cyklar men min snuva får allt kureras
innan det blir någon träning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback