Roadtrip

Lämnade 2 tonåringar hemma för att få lugn och ro i husvagnen.
Första anhalt blev Tjolöholm där vi badade i några timmar,
badpojken hamnade på bild:
 
 
Fortsatte till Knisslinge och min kära barndomskamrat,
vi hann med en massa mat och fniss på kvällen.
Onsdagmorgon drog vi vidare till Åhus för en baddag, fötterna var med:
 
 
Sen åkte vi till Kivik och kollade lite, sen kakbuffé på Kaffestugan Annorlunda
 
 
Måste erkänna att jag inte var så värst imponerad,  
inte med en mamma som ständigt har sju sorters kakor.
Jag hade sett fram emot syltkakor och jitterbugg och kanske lite gräddtårta...
 
Fortsatte sen mot Ystad och hittade en underbar badplats där vi
grillade och badade i kvällssolen.
Plockade ner våra cyklar och cyklade mellan Ystad och Abbekås,
30 km och 37 höjdmeter, inte så tröttsamt!
Parkerade oss sen på en annan strand för övernattning.
Hela torsdagen låg vi på stranden, badade och promenerade och läste.
 
 
Fortsatte på kvällen till vår favoritbadstrand i Rydebäck.
Spenderade många dagar där när barnen var små.
Kvällsmaten var helt OK den också:
 
 
Tog lite bilder i kvällssolen:
 
 
 
Ven i bakgrunden och sen hade jag lite mycket hopp i benen:
 
:
 
 
Slottet i Helsingör (tror jag) och mannen i motljus:
 
 
Avslutade vår resa med en heldag på Skummeslövsstrand,
och naturligtvis obligatorisk fotbild:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback